Gahhh

Hämtade på dagis som vanligt och fick reda på att E hade kastat en sten idag. På ett fönster som sprack. Suck! Den kostnaden hade vi kunnat vara utan nu innan jul. 
Men samtidigt glad att de inte var ett barn som fått den på sig. 

Känner mer och mer att jag borde kräva utredning via BUP trots att han inte är 6 år. Men just nu klarar jag inte av att dra igång de.  Får se nästa vecka vad soc säger på avslutningssamtalet. De spelar ingen roll hur mycket vi pratar med honom om vad han får och inte får göra. För de går inte in. 

Hemma idag gick de relativt bra. Bara nu på kvällen som han inte håller tiden ut. 

Idag fick Leya ha ett par strumpor från Liam. Alldeles för stora men drog upp dem så hälen var uppe på smalbenet, såg roligt ut. Liam blev helt hysterisk när han såg de, de var ju hans strumpor. Jaha

 När barnen vilade på dagen däckade jag i soffan. Så tömd på energi, mycket pga värken och att de är jobbigt att få reda på vad som hände på dagis. 

Nu är jag så trött så ögonen svider. Så nu blir de strax natten för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0