Gahh

Ok, jag behöver ert råd igen. 

Elias har börjat med en ny grej. Allt för att inte lägga sig och sova. Han springer på toaletten HELA tiden. Vad ska jag göra? Ett jäkla springande, men han kissar inte. Han gör detta bara för att INTE lägga sig. 

Innan han lägger sig ( när han SKA lägga sig ), är han på toa och jag kollar honom så han verkligen har kissat. Sen börjar springandet var 10 minut i 1-2 timmar. 
Idag fick jag nog, detta springande gör mig galen. 

Jag håller koll, han kissar INTE. nu är kl 20.30 och han har fortfarande inte somnat. Jag blir GALEN. Detta är den ENDA tiden på dygnet jag har lite tid för mig själv, eller rättare sagt VAR den enda tiden. För varje gång måste han komma in till mig och säga god natt igen med. Och fråga eller säga något. ( helt konstiga saker "bara för att" )

Jag har frågat honom om de gör ont när han kissar, men de gör de inte. Jag tänkte att de ev kunde vara urinvägsinfektion. 

Hade han druckit massor innan läggning hade jag inte "brytt" mig. Men han dricker inte efter kl 17. Nån mun vatten bara. 
Då hade de funnits en förklaring till springandet, men nu hittar jag ingen förklaring förutom att han inte vill lägga sig. 

Någon som har tips på vad jag kan göra? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0