Fredag kväll- Lördag dag

Oj vad vi skrattade under kvällen. Var på tjejkväll hemma hos Frida. Så välbehövligt att komma iväg och bara vara jag liksom. Tack Frida och de andra tjejerna. 3 av 6 var gravida så de blev mycket prat om både barn och graviditet. Hmm, man kom in på ämnet hela tiden.

Imorse var jag lite seg då jag inte var hemma förrän 23.30 och skulle ju fixa barnens väskor och även våra. Men de var ju bara att sätta igång. 
Liam och Leya ville båda med ner och bada på morgonen, fast bara en fick komma med och vilket liv de blev. Dessa små ska göra allt tillsammans för att de ska vara bra. Fast ändå bråkas de när dem får göra samma. 

Fick packat allas väskor. Packat ut i bilen. Väntade på diskmaskinen som jag ville öppna innan vi åkte, men sån tid den tog. ( garanterat i te längre än normalt, men när man går och väntar känns de som evighet )

Åkte och lämnade Elias hos R och sen vidare med dem små. 

Nu har vi gjort Ikea på 40 minuter, ätit lunch, köpt skor och installerat oss på hotellet. Snart dags att göra sig iordning och möta upp dem andra.

Dags att stänga ner

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad kul med en tjejkväll!

2013-11-23 @ 17:59:11
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0