Fortsättning

Mellanplan har nu blivit städad. Toaletten tar jag imorgon. Men adventsljusstakarna får vänta tills imorgon för nu är jag helt slut. 
Barnen har ätit kvällsmat och lagt sig. De har vart så mycket bråk idag så inget lördags mys plockades fram idag. Får se hur barnen sköter sig imorgon så kanske vi tar de då. 

Nu sitter jag och tar igen mig framför teven. Göta kanal fick de bli på 7an. 


Min diskmaskin har lagt av med. Så frustrerande. Den krånglade för 2 veckor sedan, men de räckte att rengöra filtret då. Nu krånglar den hela tiden. Startar, tar in vatten och sen slutar den. Tar inte diskmedlet osv. 
Så nu får de bli jakt på en ny. Snacka om hur bortskämd man blir med diskmaskin, och framför allt har man mer tid åt annat. 

Att diska och behöva stå böjd för att magen är vägen, eller stå på sidan och vrida sig passar inte en gravid kropp. Gud så ont jag får.
Bosse diskar när han är hemma. Men han är för lång och får ont i ryggen han med. 

Nu ska jag kika på maskiner på nätet och se om jag hittar något passande.
Har ni något förslag?

Kommentarer
Postat av: Malin , Gravid med tvillingar

Svar: Ja! Hur jobbigt som helst :/ kram till dig

2013-11-30 @ 23:03:38
URL: http://malinhedblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0