Fortsätter

Fortsätter städningen här hemma. Igår fick jag röjt garderober och rensat bland saker i vårt sovrum.
Idag är fönstren putsade och julgardinerna uppe där med. 

Och jäkla fönster. Öppnade de för att putsa utsidan, då jag inte når utifrån. 
Och kunde inte stänga de. Fick halvt panik eftersom de är lite för kallt för att ha de öppet hela tiden. 
Fick tillslut, efter att ha pratat med sambon, tagit fram en kofot och lyft upp fönstret och tryckt fast de. Tunga fönster. Detta gör jag nog inte om i första taget :-)

Så nu ska nästa projekt påbörjas. Men vad? Elias rum, hall, badrum eller vardagsrum. 
Känner mig inte manad för något just nu, fast alla ställen behövs :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0