Feber

1,5 års sprutan ska ju inte ge feber förrens efter nån vecka. Så jag tänkte inte så mycket på de. 
Men efter middagsvilan kom Leya upp med 39 graders feber.
Om de har med sprutan att göra eller om de är samma förkylning som Elias haft vet jag inte. 
Gnällig och ledsen var hon en timme och jag fick inte släppa ner henne. Hon fick välling och la sig igen och somnade direkt. Snuttan.

Liam är inne i en period där han bara gnäller, skriker, gapar och slåss efter vilan. Vilket är ganska påfrestande. De kan ha att göra med att han är trött. Han är ju inte van att gå upp tidigt varje morgon. Så de är kanske en övergångsperiod. 

Nu innan läggning fick Leya alvedon, så hoppas hon känner sig bättre. Hon skulle bara vara med mig och när jag bytte på Liam skrek hon bara. 
Svårt när man inte vet hur man ska hjälpa. 

Nu har jag en dunder huvudvärk. Spänningshuvudvärk, ont i rygg och mage.  Mer om de i ett annat inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0