Doktorn

Vi fick en tid till doktorn 10.30
Kom 1 min sent ( tät dimma och trafiken gick i 40-50 km/tim )

Kom in 10.35 och 10.40 hade läkaren konstaterat dubbelsidig öroninflammation och röd irriterad hals. Vänster öra varade så de blev en Kåvepenin kur 10 ml 3 gånger om dagen i 5 dagar. 
När läkaren tittade i öronen och halsen sa hon inte ett ljud. Men när han var färdig ville hon gå, inte ens säga hej då.

Så 2 sprutor varje gång. Efter första nu frågade jag henne om de var gott, för hon svalde utan protest. Näää svarade hon och svalde de sista med.
Så duktig tjej jag har här hemma.

Kommentarer
Postat av: Me & My Baby Dolls

Åhh... :( Verkar som att alla är sjuka nu... :(

Krya på*!

Ja då har du samma dilemma som jag med barnen födelsedagar. Kläder blir jätte bra, det har jag redan köpt lite av, hon växer ju så fort :)

Har du klurat ut vad du ska köpa till dina små?

Kram

2013-11-11 @ 16:00:05
URL: http://mybabydolls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0