Blandat babbel

Elias hade hostat en hel del på dagis idag. Och nör vi kom hem var han rätt slö och ville bara sitta i soffan och mysa. Ville inte äta ordentligt heller. 

Han ville vara hemma från dagis imorgon. Så vi bestämde de, han har velat vara hemma både måndag och Tisdag men de har ju inte fungerat pga sjukhusbesök. 

Nu ikväll hade han 38.8 i feber. Så inte konstigt att han var slö. Så vi kör ännu mer sjukdomar då. 

Liam hade somnat i en vagn på dagis så han hade redan vilat på dagen. 

Leya hade inte sovit så hon fick lägga sig en stund när vi kom hem..

På väg hem från Svenljunga fick jag ett stenskott i framrutan. Så fick åka ner till ett ställe i Mjöbäck som lagar stenskott. Och vilken service måste jag säga. För jag frågade hur lång tid de skulle ta eftersom jag inte kan gå fram och tillbaka pga värken. Och då sa han att han kunde komma hem imorgon och hämta bilen vid 9  och sen komma och lämna den när den är klar innan 12 då barn ska hämtas på dagis. 
Helt otroligt vilken bra service de är här nere i Mjöbäck. 

Golvet är lagt i gillestugan nu och väggen är uppslagen. På Fredag kommer dem och spikar listerna och sätter in dörren till kontoret. Skönt med hantverkare så man slipper lägga tiden själv. Då hade jag ju aldrig sett Bosse. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0