Aj aj

Som jag skrev i förra inlägget så har jag ont i rumpa, rygg och mage.

Igår efter att jag lagt Leya för middagsvilan halkade jag till i trappan ner. ( heltäckningsmatta på trappan )
När jag hade 3-4 steg kvar, så föll jag. Som "tur" var hamnade jag på rumpan och inte frammåt. Och hamnade nere på golvet. Slog rumpan och ryggen rätt ordentligt. 
Efter en stund började jag få värk fram i magen, kraftig mensvärk liknande. 

När pojkarna var hämtade från dagis gick jag och la mig en stund och de kändes bättre. Men hade fortfarande en diffus värk i magen, och de var svårt att sitta.
De tog mycket kraft från kroppen och redan kl 20.30 gick jag och la mig. 

Nu på morgonen har jag fortfarande ont i magen men rygg och rumpa är bättre. 
Hoppas värken i magen släpper också under dagen. Kommer ta de MYCKET lugnt under dagen.

Bebis var även lugnare efter fallet, inte alls samma liv och rörelse som de "brukar" vara. Men fick igång bebisen så den oron släppte. Och nu på morgonen har de vart som vanligt. 

Skulle egentligen ringa bm, men dem jobbar ju inte på Fredagar och inget kul att behöva åka ända till Borås för en koll som jag inte tror visar något. 
Vila vila bort detta istället


Kommentarer
Postat av: Hanna

Uch låter otäckt! Trillade när Tilde låg i magen, ner för 13 steg, men det gick bra... Håll koll bara så att det inte sätter igång sammandragningar!

2013-11-08 @ 09:10:04
URL: http://hannabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0