Utflykt

Imorse ringde Bosse och sa att han var i Mölndal på ett bygge om jag orkade köra dit Elias så kunde han följa med i lastbilen tills imorgon. Och även om jag inte riktigt hade energin så fick jag den när jag tänkte tanken att få de lugnt hemma.
Så nån timme senare satt vi i bilen på väg.

Pojkarna var lyckliga över att träffa pappa och Elias fick vara med inne i huset och tvätta golv.

Jag och Leya åkte och köpte lunch som vi sedan åt vid en bänk. Hittade även en lekplats som pojkarna härjat runt vid en stund.

Nu har pappa gått tillbaka till bygget och jag njuter av att barnen roar sig själva på lekplatsen. Ska snart åka hem med dem små. Kommer nog bli livat så Liam också vill vara kvar hos pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0