Magen

Usch och fy.
Igår åt jag några chips för jag blev så sugen på de. Nu under graviditeten vill jag inte vara strikt i lchf utan kunna ta något annat om suget sätter in. Och de är inte mycket annat jag har vart sugen på, åt tårta när Bosse fyllde år osv men inga mängder. Och rabarberpaj på morsdag.

Men igår, fy f...a alltså vilka magsmärtor jag fick. Hade så ont så jag fick lägga mig, och de blev värre. Tårarna sprutade okontrollerat. Elias var duktig och gick och la sig själv när han såg hur ont jag hade.
Har aldrig fått så här ont innan.

Så jag ska nog bli striktare igen. För att må så dåligt är de inte värt.

Dem andra graviditeterna när jag åt dålig mat ( kolhydrater ) så gick jag upp 3-4 kg när jag var i vecka 12.
Nu är jag i vecka 14 och har gått ner 2 kg sen inskrivningen. Utan att banta, jag äter när jag blir hungrig, skilldnaden är att jag ätit bra mat.
Helst skulle jag inte vilja gå upp någonting denna graviditet. Får se hur de kommer gå.
Jag ska iaf inte gå upp 22kg som med Elias.
Liam gick jag upp 8kg med och Leya 10kg.
Under detta vill jag vara iaf.


Kommentarer
Postat av: Ruina - fyra barn under tre år

En graviditet väger 12,5 kg (något smart ass som har räknat ut det) :-)

2013-06-14 @ 11:04:53
URL: http://ruina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0