Hulliganer

Efter middagen ville pojkarna bada. Helt ok. Då slapp jag gå emellan bråk en stund.
Men så hör jag att pojkarna börjar gapa åt varandra så jag gick in och kollade.

Då hade dem tagit den stora dusch tvålen med pump och hällt allt i badbaljan + en hel flaska med badolja. Golvet var jätte halt av all olja.

Och innan jag hann blinka hade givetvis Leya kommit in i badrummet och krypit in i duschen med kläderna på. Så de var ju bara att sätta henne i badet också. Och hon blev överlycklig. ( hon blir väldigt arg när pojkarna får bada och inte hon ) nu fick hon sin vilja igenom idag.

Sen blev de sängen gör barnen.

Elias kom upp en stund senare och hade nog dåligt samvete för han var ledsen och sa förlåt för att han dummade sig i badet. Han kan när han vill den lille goingen. Bara synd att de är så mycket annat som förstör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0