Förkylning

Har åkt på en förkylning. Blandat med allergi, så lagom kul. Mår skit rakt igenom och inte underlättar de med att ett barn driver mig till vansinne och inte lyssnar på ett enda ord jag säger heller. Lock för höger öra, gör att alla ljud som barnen för känns som de ekar runt i huvudet konstant. Näsan fortsätter vara tät och huvudvärken ger sig inte. Tror jag har feber också men panodil håller mig uppe iaf.


Men men. Bara att ta de som de kommer.

Idag får vi besök av Johan med familj som ska sova över. Dem hade ingen möjlighet att komma i Torsdags när Bosse fyllde år.

Vi ska ikväll inviga den nya gasolgrillen som vi köpte för 2 veckor sedan. Bosse skruvade ihop den igår kväll.

Hoppas på en bättre fortsättning på denna Lördag än vad den startade med iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0