Badning

Idag skulle dagis gå upp till sjön för att bada och äta lunch.
Så jag hade tänkt ta en promenad upp för att hämta Elias. Men precis då kom regnet så vi tog bilen istället. Stannade till vid ica och köpte med glass.

Alla barnen satt och åt glass och sen badade dem igen. Jag tyckte de var kallt, men barnen hade super kul.

12.20 kom vi därifrån. Och då gick inte bildörren att stänga på vänster bak. Elias fick hålla dörren och jag körde sakta.
Ringde bilverkstaden, och han var så snäll och kom hem och kikade på de. Så jag slapp gå hem med alla barnen.

De var snabbt fixat, så de var klart på några sekunder.
Körde ner honom till verkstaden sen igen.
Tacka vet jag att bo på landet, man får hjälp direkt :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0