10 Juni

Grattis broder Anders på din födelsedag.

Jag och barnen packade in oss i bilen 8.15 och styrde mot Vänersborg. Målet var Teddys lekland.
Mötte upp Jonna och Lana 11 och barnen busade runt.

13.30 var de inga barn som lekte mer, så de var lika bra att avsluta och åka vidare.
Jonna och Lana skulle iväg på annat och jag och barnen åkte till Överby och åt middag på Max hamburgare.
De gick riktigt bra att vara iväg med alla barnen idag. Elias skötte sig kanon bra hela dagen, bara Liam som busade runt men tillsammans med Elias fick vi honom på plats ( vissa dagar lyssnar Liam bara på storebror och ignorerar mamma helt :-)

Sen gick vi till Rusta och handlade lite smått. Hittade även en dynbox för 299kr så den fick följa med hem till dynorna på framsidan.
Köpte glass och satte oss i gräset och njöt innan vi satte oss i bilen hem igen.

Och givetvis körde jag fel på väg hem med. Så jag hamnade på 45an. Att prata i telefon samtidigt som man ska köra är inte så smart om man inte vet riktigt vart man ska. Men men. Va ju spännande att köra en annan väg som man inte kört innan.
Blev lite smått stressad när jag kom till Göteborg och mitt i rusningstrafik och inte den vanliga vägen jag brukar. Gillar inte filbyte med massa bilar runt mig. Men de gick fint och rätt smidigt ändå tyckte jag. Elias tyckte jag var galen som körde in mellan bilarna sådär :-).

Väl hemma fick barnen kvällsmat och gå och lägga sig. Imorgon är de dagis som vanligt och jag ska vila upp mig efter denna dagen. Haha.

Bollhavet tyckte barnen var roligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0