Sova

I natt har jag fått sova lite bättre iaf, på soffan.

Gick och la mig 21.30 och var jätte trött. Men kunde lik för baskat inte somna. Helt sjukt. Men jag trör de har med att göra att sängen är för mjuk och jag får ont i ryggen av den.
Somnad iaf runt 00.15 ca ( då tittade jag på klockan senast ) och babyvakten går igång 00.30 av att Leya är förbannad uppe på sitt rum. Hon har en förmåga att vakna när de passar sig som minst.

Upp och hämta henne till min säng. Men hon ville bara rulla runt och busa. Testade resesängen men gud va förbannad hon blev. Men hon fick vara arg en stund, för hon måste komma tillbaka till rätt dygnsrytm och inte vara vaken på natten.
Jag gick ut och la mig på soffan för att hon skulle få lugnt i rummet. Och hon somnade rätt fort, och jag med. De får nog bli soffan för mig hedanefter. Jag sover mycket bättre här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0