Söndag

Förmiddagen tog vi de lugnt. Bosse grejade på kontoret och jag läste bok/ tog hand om barnen.
Liam somnade en liten stund på sin soffa uppe medans de andra sov.

Fixade mat, karré i gräddsås och broccolimos. Så gott

Sen var de att plocka undan medans barnen lekte.

Familje gympan började idag. Bara jag och Hanna men barn där idag ( och hon som leder gympan med sina barn )
Vi körde på så gott vi kunde. Och när jag kom hem var jag svettig. Så skönt med en duch och Bosse åkte till jobbet.

Nu har barnen fått kvällsmat, duchat och lagt sig.

Jag äter kvällsmat, stekt korv och stekt ägg. Så gott.

Inväntar bingo lotto ( förra veckan vann jag ny lott ) och den löste jag in idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0