Skit snack

Här kommer lite skit snack i ordets bemärkelse. Ni som är kännsliga behöver inte läsa.

Ni som följt mig på bloggen och facebook vet ju om att Liam har haft diarré sen 9 december.
De har gått upp och ner från vattnigt till vanligt löst och vattnigt igen osv.

Eftersom jag vart med om detta även med Elias som liten vet jag att man ska ta bort mjölk och grova fibrer men de har knte hjälpt.
På vårdcentralen har avföringsprover tagits 2 olika. Och dem var negativa, alltså inga bakterier. Han har inte smittat osv men har fått vara hemma denna veckan ändå för att jag inte vill lämna honom med dålig mage.

Idag blev jag så glad så jag jublade. Innan han skulle lägga sig bajsade Liam och de var en klump, alltså inte lös i magen längre. De var inte hårt men en klump. Så otroligt glad så jag kan inte beskriva de.
Nu håller jag tummarna att de fortsätter så här.

Förlåt för skit snack. Behövde bara skriva av mig ( i min blogg )


Kommentarer
Postat av: Hanna

Sånt skitsnack kan vi läsa hur mycket som helst av!:) så skönt för er! På födelsedagen och allt:)

2013-01-09 @ 21:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0