Shopping

Idag vågade vi oss på ullared igen. Fick ju inte med mig de jag skulle sist pga en incident.
Nu fick jag köpt 2 uppsättningar med handdukar till badrummet. Elias va med och valde, rosa och blåa fick de bli.

Kikade på kläder till Leya med, hittade lite fynd. Lila och röd tröja 9,95kr st rödrutig klänning 9,95kr och en lila body 19,95kr
Köpte även 2 par mjukisbyxor 29,95kr och ett par jeans 69,95kr

Köpte en tak lampa till Leyas rum med 39,95kr + fäste 29,95

Pojkarna har kläder så de både räcker och blir över just nu. När jag tog fram 92 kläderna till Liam fanns där 15 par byxor och 20 tröjor. + att han fick kläder i både julklapp och födelsedagen. Hihi. Så de blir mest shopping till Leya som inte ärver så mycket av bröderna. Lite mjukisbyxor och så blir de ju.

Sen blev de värmeljus/ doftljus och blockljus med. Älskar hösten/ vintern på de viset att man kan tända upp ljus och mysa. Elias älskar de på kvällen här hemma.

Sen blev de en korv med bröd till pojkarna på väg hem så magarna fick lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0