Seg

Leya vaknade 03.30 ca och vid 03.50 gick jag upp och hämtade henne. Satte mig i soffan och tittade på en film. Leya somnade men de kunde inte jag.
Liam vaknade strax innan 07 och Elias med. Liam hade dn jobbig hosta. Vid 8 gick Bosse upp och tog barnen så jag fick sova en stund. Vid 10 gick jag upp men så seg jag kännde mig. Helt grötig i huvudet.
Liam fortsatte hosta.

När jag äntligen gjort mig iordning och vaknat ordentligt flyttade jag Liams bilstol till volvon för vi skulle ut och köra lite med den bara. Den står ju mest bara här hemma utan att bli körd och bromsarn låser sig och de gnisslar i den.

Så vi körde en tur till Svenljunga och köpte revbenspjäll som kvällsmat ( Elias önskan )

Sen blev de en snabb tur till farmor och Gert som nu kommit hem från sin semester och lämna lite papper och barnen fick glass.

Elias fick några utbrott under denna dagen för att han inte fick som han ville. Men men, de är bara han som inte mår bra av de, någon gång kanske han lär sig att kunna ta ett nej utan att slänga sig på golvet och skrika.

Leya har nu fått upp en ny lampa i taket med samma figurer som på sin matta :-) vill egentligen ha likadana gardiner med. Men de kommer när jag hittar de :-)

Ikväll blev de en bär smoothie med min älskling. Turkisk yoghurt, grädde och hallon/blåbär. LCHF
Men blev så mätt efter halva så jag sparade halva.

Dags att se/ somna till Dirty Dancing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0