Lördag / kalas

Började morgonen med att jag och Liam duschade och sen fick Elias och Leya duscha tillsammans.
Frukost och sen gick Elias och Bosse ut och skottade snö medans jag och Liam dukade borden och fixade med maten.

Jag satte in gratängerna 11.30 och dem var inte varma 13.15 när jag skulle ta fram dem. Suck. Fick vrida upp termostaten till 275grader för att få värme på maten. Känndes inte så roligt att gästerna fick vänta.
Kl 14 fick vi mat äntligen. Och jag som inte trodde att 1 gratäng skulle räcka, hmm. De gick bara åt knappt halva. Så en helt orörd gratäng blev över ( tack Hanna att du tog med dig den hem )

Sen blev de marängsviss , fast man fick blanda sin egen, eftersom inte alla gillar alla ingredienser

Tack alla för fina presenter till Liam på hans 2 års kalas

Nu är de undanröjt, bara en diskamaskin till som ska sättas igång.

Barnens bord på kalaset




Kommentarer
Postat av: Hanna

Maten var jättegod...! Det gjorde inget att det tog en stund! Kram och tack för idag!

2013-01-12 @ 18:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0