Hemma

Idag fick Elias också vara hemma från dagis. Han hostade hela natten och var så trött imorse. Så de blev hostmedicin och lägga sig en stund till. Kl 8.40 kom vi oss upp iaf och startade dagen.

Liam är lika hostig fortfarande och med de kommer ju gnälligheten och jag förstår honom. Han har vart hostig sen lördag morgon.

Leya har också börjat hosta men inte så mycket. Hoppas de inte blir värre på henne. Hon sov hela natten i sin säng och de var jag mycket tacksam över.

Nu har barnen vilat och fått i sig mat. Idag blev de en köttgryta och Elias ville ha bandspagetti till de. Jag kokade lite strimlad vitkål till mig ( och matlåda till Bosse )

Känner just nu att jag skulle vilja ha kväll. För barnen är rastlösa samtidigt som dem inte orkar så mycket. Svårt att veta vad man ska hitta på.
Liam visar sin rastlöshet genom att ta ur kortet ur boxen och trycka på knappar på boxen och dvd spelaren. Så han får nu inte vara uppe om jag inte är med.

Leya och Liam har vart med mig i tvättstugan boch Leya hade väldigt kul med alla klädnypor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0