Handling

Fredag, handla i Svenljunga ALDRIG IGEN. och framförallt inte med alla barn. Haha

När vi kom till Svenljunga fanns de inte en enda parkering, så vi stod i kö för en parkeringsplats. Bara för att de är lite snö på backen så kan inte folk parkera alls. Så stora mellanrum mellan bilar. Suck!

Fick en parkering efter 5 min och in i affären. Där va de ju som väntat määngder i folk. Vi fick knö för att komma fram ( ullared är ingenting mot detta )
Pojkarna tjatad och bråkade och stack iväg så jag trodde jag skulle få ett sammanbrott ( fick ett par små )

Väl ute var det bara att packa in barn och matkassar och åka.

Hade jag vetat hur de skulle gå inne i affären hade jag vänt när jag såg parkeringen och handlat EFTER att Bosse kommit hem. Men de är lätt att vara efterklok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0