Gahh

Blir så irriterad. Kan inte sova. Jag vill sova, ska de vara så svårt. Alla barnen sover ju, så varför kan inte bag sova då? Någon som har ett svar?

Idag har jag målat Leyas fönsterbräda, gick sådär men någorlunda nöjd med resultatet iaf.
Barnen har tjaffsat en hel del, men dem har fått lösa de mesta själva.
Elias var ute och lekte i den lilla snön som finns kvar en stund idag.
Tvättat 4 maskiner tvätt, har dock bara hängt 3 eftersom jag satte igång sista när jag la Elias. Vill inte väcka honom genom att hänga tvätt.

Är så mycket jag vill göra här hemma nu efter Leyas rum blv så fint. Jag vill få bort de mörka listerna och fönstret i Liams rum.
Ska bara hitta tiden till de. Snacka om att jag längtar till dagis börjar igen.

Dagen har iaf gått fort trots tjaffset. Imorgon ska jag till Skene. Men får vänta tills Bosse kommer hem så att jag inte behöver ha med mig Liam. Måste köpa hans födelsedagspresent.
Mammas lille kille fyller ju 2 år på Onsdag så vi ska fira han på söndag, bara lilla familjen. Kalaset för han blir nästa Lördag.

Nu ska jag försöka sova igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0