Fredag

Planera inför kalas stod på schema. Innan barnen vaknade strök jag barnens skjortor. Gott att ha de gjort.
Sen va de frukost till barnen och plocka undan och börja förbereda maten inför lördagen. Köttfärsgratäng med pasta. Till oss lchf blev de köttfärsgratäng med blomkål. Men upptäckte att den köttfärs jag köpt inte räckte så jag fick ta upp mer och göra en till på kvällen.

Jonna och Lana kom på besök till lunch, då åt vi lax i creme fraish sås och broccoli, potatis till barnen.
Blev lite lek och prat.
Elias och Liam fick varsitt paket av dem, Elias försenad födelsedags present.
2 snygga t- shirtar var. Tack så mycket!

Sen när pappa kom hem fick Liam våra paket med. Ville ju vänta med dem tills pappa var hemma så vi senare lade hans firande 2 dagar.
Han fick en "jobb hjälm", bilar, sänglampa och fotölj.

Eftersom Liam inte sovit något på hela dagen var han super trött och somnade direkt.

Och jag la mig 20.30. Va så trött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0