Första dagen

Idag var de första dagen för Elias på dagis sen 29 November. Jag tror inte jag behöver säga mer än att han var super glad att komma tillbaka.
 
Jag och Liam har bäddat rent i barnens sängar, tvättat och städat källaren. Fixat lunch och sen hämtat Elias från dagis.
De hade gått bra på dagis och ganska bra att få hem honom. Efter vilan var humöret i bott ,men de lugnade sig och eftermiddagen blev bra.
 
Förberedde middagen för imorgon och bakade en kaka som jag ska göra till bakelser. Liam får besök imorgon på sin födelsedag.
 
Barnen har vart med mig i tvättstugan, alla leksaker kommer in på 2 minuter. Så jag snubblar vart jag än sätter fötterna. Förstår inte varför alla leksaker måste in i de trängsta rummet i huset? Förstår att barnen vill vara där jag är, men inte att alla grejer ska med in. Jaja bara att gilla läget.
 
Nu blir de Sveriges mäster kock med Per Moberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0