Eftermiddag/ kväll

Var hos Hanna, pratade och drack kaffe. De va för länge sedan sist :-)
Barnen lekte ( lite för bra och tyst för att de skulle vara sant ) lite hyss hade dem för sig de tre pojkarna

När vi kom hem ringde Johanna från banken. Hon hade fått upp varningar på sin dator om att jag fått virus på min dator som kag har internetbanken på. Blev lite orolig men så länge jag inte använder den datorn till internetbanken så ska de vara lugnt.
Så nu får Pelle jobb att rensa datorn och ominstallera alla program.

Barnen har lekt här hemma och dagen har vart bra. Så skönt när inte alla dagar börjar eller slutar bråk.

Dagen har gått i ett idag, så jag somnade på soffan när alla barnen hade somnat.
Nu ligger jag i sängen och dags att sova

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0