Buzzador fruktpåsr

Jag är en buzzador som får prova olika produkter helt gratis.
Ni som nu vill prova Nestlé fruktpåse till ert barn kan höra av sig till mig.

Jag har 2 olika smaker

Äpple Banan Jordgubb
Äpple Päron

Detta är en produkt som rekomenderas från 6månader
Den har ekologiska ingredienser
Den är lätt att ta med sig överallt
Lätt för barnet att äta själv
Praktisk påsförpackning som kan återförslutas
Bra som mellanmål eller efterrätt
100% frukt

Jag buzzar via sociala medier eftersom jag inte känner någon med så små barn. Men vill någon av mina läsare prova så hör av er till mig.

Mina barn Elias 4 år, Liam 2 år och Leya 9 månader tyckte om dessa.
Leya hade svårt att förstå hur de fungerade men med hjälp smaskade hon i sig frukten.

Jag gillar dessa påsar, fördelen är att man kan stänga till förpackningen om barnet inte orkar äta upp allt. Och att den tar liten plats i skötväska/ väska.
En nackdel enligt mig är att dem är rätt dyra i affären.

Här kommer bilder på mina barn när dem fick prova Äpple Päron




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0