Bläää

Är så less på alla sjukdomar och skit som drabbat min familj denna vintern.
Magsjukor, och förkyldningar. Nu va de ju inte magsjuka på Liam som varade 5 veckor men man var ändå begränsad och kunde inte ta sig ut.

Och så fort magsjukan var borta blev jag förkyld och sen har de bara gått vidare.
Nu är alla barnen jätte förkylda och jag har ont i halsen och känner mig tät i huvudet.

Undra när vi ska få en frisk vecka? Barnen har ännu inte vart på dagis en hel vecka ( 15 timmar ) detta år. Flr deb har alltid avbrutits av någon sjukdom.

Så glad att jag är föräldrarledig nu så jag slipper vabba från jobb. För de hade inte blivit många kronor i plånboken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0