Söndag

Idag hade vi inget inplanerat. Så jag satte hela familjen på att städa huset.
Bosse och Liam fick ta övervåningen och jag och Elias ( Leya ) tog mellanplan... Den tar längst tid och där vill jag ha de på mitt sätt... Haha
Bosse och pojkarna tog även källaren medans jag tvättade golven.

Medans barnen sov middag idag så passade vi på att jobba lite på kontoret. Bosse hjälper mig ju nu i början så jag kan sätta in mig i detta med bokföring osv. De är sjukt mycket papper att hålla reda på..haha

Matlagningen idag bestod av rester som jag slängde ihop till en kyckling gratäng. Gott gott

Bosse tog med Liam till duschen och sen blev de kvällsmat för pojkarna.
Elias gick in i duschen medans Leya fick yoghurt och sen fick Elias och Leya duscha tillsammans en stund.
Leya älskar verkligen att duscha och är Elias med tycker hon de är ännu roligare. Hon skrattar sig igenom hela dusch stunden.
Elias har blivit så stor så han klarar att duscha själv. Hjälper honom med håret bara. Mammas duktiga kille.
 
Köpte bingolotter på bingolotto.se idag eftersom jag glömde köpa lotter.. Fungerade ju kanon att göra så. Visste inte om att man kunde göra så innan Gun berättade de. Enkelt och smidigt.
 
Vann en ny lott idag med :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0