Skön dag

Efter utevistelse sov barnen gott. Utom Leya då som sov i vagnen ute. Men hon satt med oss och tittade på tv. Kikade på inspelade Inkognito. Såg första och en liten bit på andra. Sen vaknade barnen och de var full rulle.

Idag för en gång skull slapp jag laga mat. Jätte skönt att kunna sitta med barnen en stund utan att känna stress med allt som ska göras ( ignorerar röran i huset och tar tag i det en annan dag ).

Idag tog jag läggningen av barnen och Bosse tog disken. Elias satt uppe en stund längre än dem små. Vilket är jätte mysigt när han är på gott humör.

När även Elias lagt sig satte vi oss tillrätta i soffan och tittade klart på Inkognito och sen såg vi även Taken 2 och jag höll mig vaken. Helt otroligt. För er som inte set på Taken rekomenderar jag verkligen att ni gör de.

Nu är de iaf sängen för mig. Känner mig trött och öm.

Ja på tal om öm. Innan vi gick ut idag skulle jag hämta saker från bilen. Och gjorde en vurpa och slog i mitt höger knä. Fy vad halt de var på garageuppfarten. J***ar vad ont de gjorde.
Men gick över och tänkte inte mer på de. Förrän nu när jag skulle lägga mig och kom när knät mot sängen. Ajajaj
Och såg svullnaden.
Jaja de är nog över imorgon.

Natti natt


Kommentarer
Postat av: Hanna

Låter som en riktigt mysig dag!

2013-02-10 @ 15:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0