Sjuklingar igen

Här hemma hinner vi knappt bli friska innan vi är sjuka igen. Suck.
Liam hade lite feber nu på kvällen, hoppas de bara är tillfälligt.
Leya sov lääänge på morgonen 11 kom hon upp och 12.30 la hon sig och soc till 16 igen. Hostar mer igen och snorar. Blir så trött på detta.
Kl 18 var båda små så trötta så de va bara att lägga dem och dem somnade fort.

Nu vill jag ha vår/ sommar och att familjen får vara frisk. Känner att detta verkligen tar på mina krafter psykiskt. Jag vill vara social och lära känna människor här nere. Men när vi bara är sjuka så är de verkligen inte lätt att komma ut.

Ska ju träffa några mammor på fredag, hoppas verkligen inte att barnen är sjuka då, vill komma ut och jag behöver de. Känner mig deppig igen, jag vill vara pigg, må bra och njuta av livet.
Men just nu vill jag gräva ner mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0