Onsdag

Ok redan onsdag.
Veckan går så otroligt fort och jag hinner inte med.

Idag skulle barnen ha med sig fika till dagis eftersom dem går ut i skogen och fikar.
Varm oboy gillar dem båda så de fick komma med i en termos.

Jag åkte ner till verkstaden och lämna min bil. Inte bara ett fel på den, utan många. Och besiktning imorgon. Japp...

Promenad hem med Leya. Svinkallt, men fint väder. Vinden va inte kul.
Hemma och bakade knäckebröd LCHF och åt frukost. Förberedde middagen med.
Sen va de ju bara och ta med sig Leya på en promenad till och hämta bilen.
De skulle vara klart med bilen. Men den förbaskade motorlampan tändes igen när jag hämtade barnen på dagis. SUCK! Så de får bli ett besök imorgon med innan besiktning...

När barnen hade vilat kom Hanna med barnen på middag. Och kaffe såklart =)
Blev lite tjötande, trevligt som vanligt. Högljutt blev de med 4 barn. ( Ella och Leya sov igenom besöket )

Liam sov för kort tid, och då blir resultatet över busig och gnällig redan kl 16. Vilket gjorde att pojkarna kom i konflikter med varandra.
Men men. Vi överlevde kvällen, och barnen somnade fort vid läggningen. Imorgon är en ny dag.

Jag har inte vägt mig denna veckan. Känns inte som någon idé eftersom tant röd är på besök och jag är väldigt svullen denna gång. Mer än vad jag brukar.
Såååå, de får bli vägning nästa vecka istället.

Imorgon ä'r de besiktning. Hoppas bilen går igenom med dem fel som är. Annars får jag väl göra om den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0