Lördag

Baby barn mässa idag. Frida, Inga-Lill och Lukas va med oss där inne. Jag hade med mig Elias och Leya. Gick bra på mässan och vi åt lunch/ fika där inne.

Sen när vi var klara åkte Frida hem och vi åkte till Ikea för att handla lite till kontoret. Stannade först för att äta och sen handla.
På väg ut bråkade Elias, vi båda var trötta efter dagen. Så min hjärna funkade inte alls när vi kom till bilen. Suck!

För när vi kom hem upptäckte jag att jag inte fått med mig påsen från ikea. Den står ( stod ) kvar på parkeringen.
Japp, så kan de gå. Gud så irriterad jag var när jag upptäckte detta. Och inget kan jag göra heller. Gahhhhh
Tur de inte var så mycket som handlats.

Nu ska jag försöka lugna mig och ge barnen kvällsmat innan dem ska lägga sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0