Kvällen

Dagens läggning gick sådär. För Liam ville absolut inte sova. Hihi
 
Han var super trött så jag gick upp och la dem små som vanligt och Elias skulle få en stund själv med mig. Men så blev de inte. Liam låg där uppe och skrek som jag aldrig har hört honom innan. Va uppe flera gånger till honom för att lugna honom men så fort jag kom till trappan igen började han skrika igen.
 
Elias gjorde sig iordning och gick upp för att lägga sig utan protest när han hörde hur ledsen Liam var. Och så fort han hade gått upp och lagt sig tystnade Liam.
Så Liam tyckte nog att storebror skulle lägga sig samtidigt som honom nu när dem delar rum. Hihi. Lite gulligt tycker jag.
Men hoppas att de inte kommer fortsätta så, för Elias behöver även lite egentid på kvällen. Han får ju tid på dagen när dem andra sover ( han vaknar ca 1 tim innan dem andra ) Men jag tycker att kvällarna är mysiga med bara Elias.
Dem får några dagar att vänja sig först så får vi se sen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0