Igen...

Och så kom febern tillbaka på Elias efter vilan. 39,5. Så de blev att ringa dagis och meddela att Elias inte kommer imorgon. Men att Liam kommer för han har vart feberfri sen igår mitt på dagen.

Så segt detta. Men men. De får bli en mysdag till hemma.

5 min efter att Elias lagt sig kom han upp och grät. För jag hade glömt att ta tempen på honom som jag lovade honom att göra innan läggning.
Han är så kännslig när de gäller saker man sagt. Ändrar man eller glömmer blir han helt förstörd och hans värld vänds upp och ner.
Jag försöker verkligen att hålla de jag sagt men ibland glömmer jag. Jag är inte mer än människa.

Tempen ikväll var iaf 39,0. Lille killen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0