Helgen

Fredagen spenderades mest i bilen. Först upp till Ljungskile och hälsade på Annika. Sen tog vi med oss Annika till Torp och kikade lite innan vi åt lunch och sen lämnade av Annika hemma igen.
Vidare till Spekeröd där pappa Bosse väntade med en släpkärra full med kontorsmöbler.
Och då fick han köra hem med. Barnen fick kvällsmat i korvkiosken i skene
Hem och lägga barn.

Lördagen tog jag med barnen och gick en liten promenad medans pappa bar kontorsmöbler och fixade på kontoret. Jätte fint blev de.

Sen när barnen sov middag var jag nere och grejade med. Fast Bosse fick sköta tekniken och de gick ju kanon.

Söndagen spenderadesi bilen igen. Dem små var hos farmor så fick Elias följa med oss upp. Lämna av pappa i spekeröd och sen vidare till Uddevalla och hämta vagn hos Ida. Till torp och äta. Tiden rusade så Ikea hann vi inte med. Får se vad vi hinner på lördag kanske.
Hämta dem små och hem och isäng med dem.
Nu sitter jag och slappar en stund innan sängen kallar på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0