Härlig fredag

Idag var de Liams dag att vara på dagis. Så efter lämningen åkte jag, Elias och Leya till Svenljunga och handlade.
Leya har svarat bra på Mollipecten och rosslar inte så mycket längre. Hostan är lite lättare så de känns riktigt skönt.

Handlingen gick bra. Elias hjälpte mig att plocka i de vi skulle handla.

Imorgon kommer farbror Johan med familj hit. Dem kommer med husbilen så är dem på plats även till dopet på söndg :-)
Även farmor och Gert kommer så passar vi på att ha lite kalas för Liam :-).

Jag, Elias och Leya tog en promenad i eftermiddag. Glömde ju att köpa bananer när vi var i svenljunga. Så de gick vi och köpte.
De går åt bananer här hemma, Elias favorit mellanmål som han vill ha varje dag är mosad banan med turkisk yoghurt. Och de äter Leya med. Liam vill ha bara banan. Så de går åt 3 bananer varje dag till mellanmål.

Nu börjar snart gladiatorerna. Elias sitter med oss. Får se hur länge han orkar. De brukar ta 10-15 min så vill han gå och lägga sig.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Skönt att hon mår bättre! Kram!

2013-02-01 @ 23:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0