Bus tjej

Leya är en riktigt busig liten tjej. Hittar gärna på bus och man får sig goa skratt.
Hon ålar runt i huset ganska fort nu så man vet aldrig vart man har henne.
Hon gillar att göra massa miner och har lätt till skratt. Munnen går i ett men de ända jag förstår av de är när hon säger mamma.
Hittar hon mat på golvet tar de inte många sekunder innan hon har stoppat i sig de, men att äta ofta här hemma, sin mat är inte lika intressant.
Många säger att hon är lik mig som liten. Men jag vet inte. Kommer ju inte själv ihåg hur jag var.

Mammas lilla tjej gör verkligen denna familjen hel. Och hon är pappas flicka så for pappa är hemma. Bröderna bus älskar henne också mycket. Ibland lite för mycket.

Lite bilder




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0