Besiktning

Va nere på morgonen och släckte motorlampan igen. Och den höll sig släkt när jag körde till Kinna.
Men väl på besiktningen så tändes den ju givetvis...
Och så var de ett fel till så de blev ombesiktning innom en månad. Surt...

Strax innan jag var i Överlida igen så började bilen låta igen och ratten skakade och så fort jag tryckte lite på gaspedalen börjagde hela bilen skaka och jag blev rädd. Skönt man inte hade så långt hem iaf.
Så nu står min bil på verkstad igen, och denna gången sa jag till dem att jag inte vill ha tillbaka den innan den är fixad. Inga mer verkstads besök den närmaste tiden. Så allt dem hittar ska göras nu.

Volvon gick igenom utan problem iaf så jag får ta och flytta över bilstolarna till den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0