Trött?

Elias vaknade 4.30 idag. Alltså om man räknar gårdagens tid. 5.30 om man räknar dagens men de gör inte jag eftersom hans kropp inte vet om förändringen. Jag och Elias gick ner och tittade på barnprogram och vilade i soffan. Natten har vart lugn och ingen mer spya.Frukosten gick ner obh han behöll de med. Sen ville Elias gå ut och leka, så de gjorde han. Vi andra stannade inne och gjorde oss klara för en promenad. sen gick vi ner till samhället, jag gick och köpte vatten, festis och bragokex medans pappa och barn gick till sälen och lekte. var där nån timme innan vi gick hem igen. Väl hemma skulle jag och Elias vila i soffan, mewm han skulle absolut inte sova. Så här ser de ut 10 min senare:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0