Torsdag 29 Mars

Igår gjorde vi inte så mycket roligt här hemma. de var de gamla vanliga, lämna Elias till dagis och sen åkte jag och Liam hem igen och grejade.

Jag passar på att tvätta allt som behöver tvättas. Dels alla vinterkläder så att jag kan packa ner de så vi får undan allt.
Dels ser jag till att tvätta kläder så fort jag får ihop en maskin tvätt, vilket inte tar så lång tid =) Så att jag har rena kläder hela tiden ifall man måste åka till förlossningen =) Barnen har flera uppsättningar med kläder så dem går de ingen nöd på.

Och så får man ju passa på när de är så fint väder ute och de torkar fort.

Tiden går så fort här hemma, vips är de dags att hämta storebror och sen är de dags att börja med maten och vips är kl 18 och alla rutiner börjar inför nattning.

Liam lägger sig runt 18.30. Elias får vara uppe till senast 19.30 om han inte krånglar för mycket. Men kl 19 brukar han själv säga att han vill gå och lägga sig.

sen har jag min egentid på kvällen, de varierar hur lång tid de blir, för jag är otroligt trött på kvällarna och vill bara sova.
De brukar bli lite tv och dator tid.

Nackdelen att lägga sig runt 21 är ju att natten blir så lång. För jag vaknar oftast runt 4-5 och kan inte somna om. För då värker hela kroppen och slutar inte förrän jag kommer mig upp och få rört på mig. Så de är ju inte konstigt att man känner sig död på kvällarna =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0