Tipspromenad

Vi skulle gå på en promenad för att få ur Elias energi. Så när vi kom ner till parkeringen vid folkhögskolan såg vi att Tipspromenaden startade där idag. Så varför inte tänkte vi.
Kan ju lika gärna gå den. ca 3km var den på. Elias gick hela vägen själv och var jätte duktig. För mig gick de bra ända tills de bara var 2 frågor kvar. Då började jag få ont. Men de känndes bra iaf, för hade de vart förra veckan hade jag haft ont innan vi kom ner till folkhögskolans parkering.

Bosse fick 8 rätt och jag 10 rätt. Känns helt ok. Elias fick en klubba när vi kom i mål och de visste han för han kom ihåg de sen i höstas. Så de såg han ju fram emot under hela promenaden.

Kommentarer
Postat av: Ruina - tre barn under två år

Vilken tur att det delades ut klubbor nu också då ;-)



Vi åkte förbi Ljungskile city och såg massa folk som gick längs vägen, tänkte nästan att det var tipspromenad.

2012-03-19 @ 13:48:59
URL: http://ruina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0