Söndag 18 Mars

Elias vaknade samma tid idag som han gör alla andra dagar trots att han var uppe längre igår. Och pappa gick upp med honom idag och jag och Liam kom ner efter någon timme. Då börjades de direkt. Känns så tråkigt. Men de slutade med att Elias fick gå upp på sitt rum och fick komma ner och säga förlåt.
Sen var de frukost och de gick ok idag. Man blir lika glad varje dag de inte är bråk vid frukosten ( eller andra måltider ).
Sen efter frukosten var man tvungen att börja bråka och tjata och tjaffsa igen. Så Bosse fick ta honom, jag blev så förbannad att jag bara kännde att jag var tvungen att gå undan. Tårarna bara rann även om jag försökte hålla dem tillbaka. Man försöker göra allt i sin makt för att barnen ska ha de bra, och de enda man får tillbaka är bråk, skrik och slängda leksaker.

Men men, de är bara att gå vidare. Dock är de ingen här hemma som mår bra av någonting som händer här.

Elias gick ut för att leka, vilket han ville och han blev lugnare. Han var nog ute 45 min innan vi andra var klara och gick ut vi med. Skulle gå en promenad, något som Elias älskar. De blev en tipspromenad på 3km ca.

Liam somnade i vagnen och fortsatte sova även när vi kom hem ute på altanen. Elias somnade nog 5 min efter att han lagt sig. De var iaf tyst uppe på hans rum.
Jag började med maten undertiden barnen sov. Och sen satte vi oss en stund framför teven en stund innan barnen vaknade. 1½ tim blev de idag och de är vad dem behöver.

Sen blev de middag, lax i creamfresh och gräddsås och potatis. Så underbart gott. Båda barnen älskar denna maten och äter riktigt bra.
Jag och Elias diskade efter maten, han älskar att få vara med i diskvattnet när jag diskar. Sen blev de en liten fika innan pappa skulle åka till jobbet. Fast vi åkte med idag, för jag skulle hämta några saker i husvagnen.

När vi väl var hemma kl 19 var de bara att få i barnen lite kvällsmat och borsta tänderna på dem och sen isäng. Liam somnade direkt, Elias gick upp 2 gånger men somnade sen.

Så nu har jag lite tid för mig själv och dem kommer jag spendera i soffan framför datorn en stund innan jag ska lägga mig. Och de kommer inte bli så sent, för jag är rätt så trött idag.

Ha en fortsatt bra söndag alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0