Magont/ feber och gnällig

Nu har jag i 3 dagar inte tänkt på vad jag har ätit. De har resulterat i att jag har fruktansvärt ont i min mage. Så nu får de bli skärpning på hög nivå.
De är bara att inse, kolhydrater är bara ren skit för kroppen.
 
Leya vaknade 00.10 i natt och hade 39.4 i feber. Stackaren, hon reagerade på sprutorna. Men med lite alvedon och mat i magen somnade hon gott igen och vaknade kl 9 i morse. Då verkade de som hon hade ont i benen där hon fått sprutorna för hon gallskrek så fort jag kom när benen. ( Lite svårt att undvika när man ska byta på henne )
Febern var borta iaf, 37.8, så de räknas ju inte.
Lite små gnäll men nu sover hon gott igen.
 
Elias är på ett sånt trotsigt humör igen så de går inte att beskriva. Ska bli skönt att Bosse är hemma ett par dagar nu igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0