Tisdag

Satte klockan på 6.15 som jag brukar när E ska till dagis. Men istället för att snooza som jag brukar 10 min så råkade jag stänga av larmet och somnade. Vaknade 7 och fick nästan panik. Ner och väcka Elias ( som faktiskt sov ) och fixa frukost, ge Leya mat osv.
Avskyr stress på morgonen.
 
Jag och Liam åt frukost tillsammans och lekte samtidigt som vi städade mellanvåningen. Tiden går så fort när man grejar och Elias är på dagis.
Så var de dags att hämta hem Elias.
De hade gått ännu bättre på dagis denna dagen, och även hemma gick de jätte bra. Han somnade på soffan nere hos sig innan middagen för han var så trött ( dagis tar på krafterna )
Efter maten spelade han över lite. Såpass att Liam blev förbannad på honom och slog honom. Och Elias ropade och skrek på Liam.
Efter 2 varningar åkte han ner till sig, han fick lägga sig samtidigt som Liam. Han vet om att om han sköter sig på kvällen så lägger jag Liam först och Elias får vara uppe lite längre. Men om han bara ska bråka med Liam och skrika och skrämma honom blir jag arg. Och de vet han om, för jag säger till honom VARJE gång.
Men men, någon dag växer de väl bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0