Suck!

De har var en mycket jobbig vecka här hemma. Dels med mig själv och all värk och dels med Elias...
 
Jag har haft ont sen operationen. Undra när de ska ge med sig?
Opererades ju på onsdag kväll och nu 9 dagar senare har jag fortfarande ont. De går bra när jag vilar men de kan jag ju inte göra hela tiden med 3 barn hemma.
Jag har iaf fått "igång" magen igen. Med viss hjälp av dulcolax, microlax och laxoberaldroppar. Ja här kör vi hela kittet. Så den smärtan har minskat iaf. ( kommer aldrig tillåta att bli så förstoppad igen, fy fan vad ont de gör )
Och all denna smärta jag har haft har ju gjort att mitt tålamod är nere på 0 och de innebär att de inte fungerar ett dugg här hemma.
 
Elias vet exakt vad han ska göra för att få mig arg och förbannad. Så denna veckan har vart åt helvete rent ut sagt. Nu vill jag bli pigg igen så att jag orkar ta tag i honom igen ( inta ta tag i som med våld utan pedagogiska )
 
Jag har haft tankar på att ringa socialen igen, jag behöver avlastning med honom, Men samtidigt vågar jag inte. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra.
Men nu har jag fått en tid för ett möte på dagis, special pedagogen har haft koll på Elias har har massor med tips som vi ska prata om.
Vi ska ha möte så att vi gör samma som på dagis för att de ska bli så bra som möjligt för Elias. Så jag ser fram emot detta mötet. För jag är slut på idéer. Synd bara att de är 2 veckor kvar tills mötet är.
 
Liam går ju nu på dagis med. De blev ju så konstigt med hans inskolning men de har gått jätte bra ändå. Mammas stora lilla kille.
Han var på inskolning mån-tis. Han brydde sig inte om att jag var där utan hade fullt upp och leka ( samma var de ju när vi var på öppna förskolan i ljungskile )
Sen på onsdagen blev ju jag sjuk så han fick inte mer inskolning.
Veckan efter ( denna veckan ) tyckte dem på dagis att jag kunde lämna de dagar som vi hade bestämt, jag behövde inte vara med för dem tyckte att de fungerade så bra.
Första dagen lämnade farmor och Gert barnen eftersom jag hade så ont och var rädd för att lyfta Liam. När jag kom och hämtade honom var han sur, han ville inte följa med hem
De har gått jätte bra iaf och nu går de lättare att lyfta honom i bilen med. De enda är att de tar tid att komma hem. För han måste vinka hejdå till alla ca 10 gånger innan han kan gå till bilen =)
Han blir så sur de dagar han inte får gå till dagis, han trivs kanon =)
 
Mitt hem ser förjäkligt ut med ( enl mig ). Jag vantrivs. Jag har försökt mig på städning men de känns inte värt att få så ont av de. Men nu vill jag kunna städa och orka med de. Elias har iaf vart snäll och hjälpt mig dammsuga de värsta. Han älskar ju att dammsuga och gör de gärna.
 

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥ Tävling Pågår

åh han å vincent kan bilda klubb trotsiga ungar klubben eller nått..
ja känner mig som värsta godzillan å undrar vart min vincent MED öron tatt vägen, för nu är banne mig öronen väck! lyssnar inte för fem öre och just de du skriver dom vet ju så väl va dom får å inte får göra å va dom ska göra för å få en arg

ja vill verkligen INTE gapa,skrika (låter nog värre än va de är men tror du fattar) åt vincent ja vill ju inte att han ska bli "rädd" för mig men han är jädrans duktig på att gå mig på nerverna..

2012-09-05 @ 21:12:05
URL: http://melissasprinsar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0