Söndag

Idag har vi grejat en hel del. Jag har skurat ur sopbingen som luktade apa, tvättat bilen, lagat mat, städat övervåningen, tvättat 2 maskiner tvätt och städat mellan våningen. Bosse har klippt gräset och packat lastbilen inför veckans jobb.

Liam blev ledsen när pappa skulle åka. De är verkligen pappas pojk. Både utseende och att de bara är pappa som duger när han är hemma.

Helgen har gått bra med barnen, inte massa bråkande alls. Bara lite små saker som vi rett ut genom att prata. Härligt. Undra om de beror på att han lugnat sig eller att han fått vara på dagis varje dag?
Oavsett vilket är jag glad att han lugnat sig

Jag har nu gått ner 1,1 kg denna vecka. Och de enda jag gjort är att ätit LCHF.
Mitt tålamod har också blivit bättre och lite bättre med energi på dagarna.
Jag är halvt död på kvällarn men de är de värt när jag har bra energi på dagarna.

Imorgon ska Liam till dagis på inskolning. Stora killen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0