På väg hem

Nu är jag på väg hem äntligen. Jag ville åkt hem igår redan men hade alldeles för mycket värk för att kunna vara hemma. Inte ens morfin fick bort smärtan så jag kunde ju inte då klara mig på bara panodil. Kunde ju inte ens gå utan gåbordet att hänga på.

Längtar efter barnen. Liam var med och hämtade mig på sjukhuset, och han släppte inte min hand. Jag skulle ta fram mina saker och då blev han arg för att jag släppte honom. Mammas lilla kille.
Nu ska vi åka och hämta Elias på dagis och sen kommer svärmor med Leya. Tänk att man saknar dem små så otroligt när man inte är med dem hela tiden. Dem kan gå en på nerverna osv men man saknar dem ändå

Ska bli gott att komma hem till sitt egna. Hoppas jag kommer upp ur sängen bara =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0