Onsdag

De går bättre på dagis med Elias. Men de händer saker varje dag. Inte för att han är arg, utan han bara gör saker. Vilket jag inte kan förklara varför. Han gör inte detta hemma. Och han kräver att de finns en fröken nära hela tiden, han tyr sig till dem. De gör han ju hemma med, han vill inte bara leka med Liam utan han vill ju vara mest med mig.

Hoppas på att få bukt med detta snart. Spec pedagogen ska ju kolla upp honom och sen ska vi ha möte så vi gör samma hemma.

Hemma har han lugnat sig på veckorna, de dagar han vart på dagis. Hoppas på alla dagar nu då eftersom han ska gå mån - fre.

De har vart lugnt sen vi kom hem från dagis, Elias har lekt ute med grannarna och jag satt ute mesans Liam gungade. Leya som avskyr vagnen fick sova inne

Nu är de dags för mig att börja med maten. Kassler i ugn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0